h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vet inte riktigt vad det säger om mig

Publicerad 2014-01-31 08:26:00 i Allt-i-ett,

Jag lyssnar en del på ljudböcker. När jag går till och från jobb. I bilen. På löpbandet. När jag diskar. Ibland på kvällarna innan jag ska sova (OBS! måste aktivera sleepfunktionen, då risken att man somnar är stor). 
 
Hursomhelst, jag valde kommande bok enkom av bokbeskrivningen och främst de sista två meningarna.
 
"I'll tell you what happened because it will be a good way to introduce my brother. His name's Simon. I think you're going to like him. I really do. But in a couple of pages he'll be dead. And he was never the same after that."
 
Plötsligt fick jag väldigt höga förväntningar. Återkommer om Nathan Filer med The Shock of the Fall lever upp till dem eller inte.
 
EDIT: Boken var läsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt