h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kunde varit värre

Publicerad 2012-07-30 14:39:49 i Allt-i-ett,

Om sju dagar sitter jag återigen på kontoret. Men det är inte något jag har så värst mycket ångest över. Inte alls.

Nej, jag njuter av att ligga i solen. På farmors gamla lapptäcke. Läsa bok. Och äta bigarråer.

Just sayin

Publicerad 2012-07-27 09:48:38 i Allt-i-ett,

Gick precis förbi 6 damer [läs: tanter] som stod och tryckte utanför en port på Götgatan. Det var till en bingohall. Som öppnar om 2 minuter.

Ogillar förutsättningarna här

Publicerad 2012-07-27 07:49:27 i

Om man köper ett paket bokstavskex, är inte lite av grejen att man ska skriva saker med dem? Forma ord, meningar.

Är det då, vid köp av ett paket, för mycket begärt att man ska få tillgång till ALLA alfabetets bokstäver? Blir liksom lite märkligt att använda ett vänt U som C. Och behöva äta av stolparna på två P för att få ihop till ett B.

Vad hade personen i fråga som packat mitt paket tänkt att man skulle skriva? Sitta? Tis? Asti? Om och om igen.

Nä, kan man klaga någonstans? Göteborgs kex måste väl ha nån reklamationsnisse?

Jag har gjort det igen

Publicerad 2012-07-26 17:54:13 i Allt-i-ett,

Ändrat i bloggen. Tog den simplaste av mallar för att kunna få in min egengjorde header. 
 
Nu kanske jag kan andas ut. Sänka axlarna. Släppa lite på irritationen mot bloggen. Kanske helt enkelt börja på som vanligt igen. Blogga regelbundet. 
 
Fin start när det är ens födelsedag kan jag tycka.
 

Ursäkta min frånvaro

Publicerad 2012-07-17 21:28:44 i

Men jag har semester. Dessutom är jag fortfarande ovän med blogg.se. Jag vill byta ut till egna bilder i headern. Fortfarande.

Men jag kan ge er en recap på vad jag gjort den sista tiden. Jag har gungat. Jättehögt. Och jättefort. Jag har gympat. Jättefull. Jag har gått i tunnlar. Jättemörkt. Jag har åkt hiss. Jättelångt.

Och nu är jag på västkusten. Närmare bestämt Rossö och Garviks camping. Sol, bad (eh, nehej du), husvagn, vin, räkor, grill, yatzy, foppatofflor (OBS! Inventarie i den lånade husvagnen) och mygg. Dessutom har vi gått nattliga promenader på stranden. Jätteläskigt.

Bevis på ovanstående:

Putte i Parken 2012

Publicerad 2012-07-08 19:41:56 i Allt-i-ett,

De fyra senaste dagarna har spenderats på festival. Och eftersom min nya favoritapp är PicFrame för att göra collage har jag sammanfattat varje dag med just ett sådant.

Borde ju vara så

Publicerad 2012-07-08 19:39:56 i Allt-i-ett,

Nu fanns en uppdatering för min bloggapp som jag precis installerade. Då kanske, kanske den kommer att fungera igen.

Vi kan ju hoppas på det.

Jag lever...

Publicerad 2012-07-05 18:08:34 i Allt-i-ett,

...och jag har semester. Njuter av såväl sol som musik på Putte i Parken i Karlstad. Dessutom har jag inlett semestern med att bli av med mitt supermörka hår och har numera choklad(såklart)brunt. Mmmm.

Ni hade fått sett bildbevis på allt detta om blogg.se haft en app som fungerade. Men nu är det inte så. Ni får helt enkelt göra era egna bilder.

/gladföralltförutombloggsomkrånglar_83

Ursäkta röran...

Publicerad 2012-07-03 21:11:45 i Allt-i-ett,

...jag försöker bygga om [läs: fixa till skiten efter blogg.se härjade runt].

Ber er ha tålamod, trots att jag själv knappt har nåt.
 
 
 
EDIT (tre timmar senare): Asså, de där bilderna i headern. De ska inte vara där. Jag har egna. Som är mer mig. Alltså ingen halvnaken brud som är iklädd stars and stripes. Men det var klurigare än jag trodde att byta. Bara för att det är olika höjder måste vissa områden ha transparens. Paint klarar inte det (tönt jag är som använder). Måste typ ha Photoshop (mes jag är som inte har). Gah! Hjälp, någon?
 
Until then, tänk er de här bilderna i headern istället, 'kej? Synpunkter får ges, men jag förbehåller mig rätten att ignorera dem.
 

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Skrivet nyligen

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt