h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det var tidigt, men inte SÅ tidigt

Publicerad 2014-04-08 08:15:00 i Allt-i-ett,

I brist på frukost köpte jag en shake på Pressbyrån imorse på väg till jobbet.

Pressbyråkassakille: Var det bra så?
Jag: Ja.
Pressbyråkassakille: Det blir 29 kronor.
Jag (sätter in kort i kortläsaren): Okej.
Pressbyråkassakille: Du får två för 58.
Jag (avbryter inslagning av kod): Va?
Pressbyråkassakille (pekar på min shake): Två för 58.
Jag (slår in koden): Hehe. Bra erbjudande.
Pressbyråkassakille: Hehe. Ha en bra dag.

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Skrivet nyligen

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt