h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Mitt tilltalsnamn är förresten Helena, inte Maria.

Publicerad 2014-02-25 19:02:34 i Allt-i-ett,


Kära korkade, dumma, IQ-befriade du som beställde två iPhone 5S inklusive abonnemang på nätet med mina personuppgifter. 

Jag fick avierna på posten idag. Hämtade dem på Ica. Visade min legitimation. Dom behöver scanna den i datorn för att man ska få ut dem. Visste du inte det? Sen gick jag hem med lådorna. Öppnade dem och tittade på det jag inte beställt. Sen ringde jag telefonbolaget och avbeställde alltihop. Använde mig av den så kallade "ångerrätten". Fick sitta i telefon i 32 minuter. 

Sen ringde jag polisen. Telefonkö igen. Gjorde en anmälan. 

Nu måste jag gå tillbaks till Ica för att returnera telefonerna. Sen måste jag ringa kreditupplysningsbolaget för att häva kreditupplysningarna som gjordes, när jag väl får de papprena hemskickade

Så, TACK för att jag fick nåt att pyssla med idag. Och att posten fick nåt att bära. Och Icakassörskan nåt att jobba med. Och mobiloperatören lite extrapapper att fylla i, liksom polisen fick och vad kreditbolaget kommer att få. 

Verkligen JETEROLIGT! 

Vänliga hälsningar,
Ingetbättreförmig_83 

(eller ja, du har väl redan hela mitt personnummer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt