h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tänkbart scanario: Dag 23

Publicerad 2013-01-05 17:54:00 i Resa, Tänkbart scanario,

Idag satte vi oss på färjan över till Dar es Salaam. Det blåste så in i bomben. Var som att åka Balder på Liseberg. Femtioelva gånger på rad. Blev lite illamående. Tänkte att om vi sjunker och jag dör; antingen genom att jag dras med ner i djupet och drunknar, eller blir uppäten av en haj, så vill jag att Release Me spelad på min begravning. Men vi sjönk inte.
 
Och nu är vi i Dar es Salaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt