h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Nu: HETSÄTER!

Publicerad 2012-10-11 17:11:18 i Allt-i-ett,

Hela dagen har jag gått och haft ett sug. Ett sug efter något sött. Choklad. Karameller. Glass. VADSOMHELST!

Dessutom har jag varit så busy att en kollega fick köpa med sig lunch åt mig. Tröstade inte direkt hojta "plockar du med en snickers på vägen!" från mötesrummet.

Döm då om min frustration när jag, 5 minuter innan jag slutar, inser att jag hela långa jäkla dagen har haft en lösgodispåse i väskan.

Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt