h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag frågade om kontRakt. Inte kontakt.

Publicerad 2012-10-26 07:24:44 i Allt-i-ett,

Igår fick jag nog den roligaste autocorrect någonsin skickad till mig. På mejl.

Lite bakgrundsinformation för att ni ska tycka att det är lika kul som jag: Gustav är ägaren av företaget jag jobbar på. Han är typ styrelsen, ekonomiansvarig och den som utformat kontrakten vi har med våra kunder. Dessutom är han som en morfar. Äldre, harmlös och antagligen inte den mest tekniska när det kommer till iPhones.

Jag mejlade iallafall Gustav igår för att fråga om några ändringar i ett kontrakt och fick ett något, vad ska man säga, oväntat svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt