h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ni må tro att det var inbillning. Men icke.

Publicerad 2012-10-07 18:09:00 i Allt-i-ett,

I helgen har jag varit på så kallad teambuilding med jobb. På spa. Det låter ju lyxigt och härligt, visst? Det var det också. Väldigt.

Förutom strålande fint väder, god mat och dryck, har jag bootcamptränat med krigsmålning, bubbelpoolat utomhus och fått pedikyrbehandling av en Hagforsbo. Inte nog med det, så har jag också fått helkroppsmassage av en kille. Att han i stort sett såg mig naken, masserade alla delar han såg samt drog ner mina bikinitrosor för att även ge min bakdel en omgång, var ingen big deal. Det var ju trots allt en helkroppsmassage jag beställt. Hellugnt. Men jag HADE klarat mig utan flåsandet i örat. Det hade jag. Då tycker jag faktiskt att det blev aningens obekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt