h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kunde varit värre (det kan ALLTID bli värre)

Publicerad 2012-11-26 12:59:38 i Allt-i-ett,

Klockan 7:12 satte jag mig i tandläkarstolen, två minuter senare än bokat, trots att jag satt i väntrummet redan 6:59. Lite halvnervös för att A) ha hål B) behöva dra ut visdomständer C) bli ruinerad.

Turligen behövde jag inte vara särskilt nervös alls. "Jag ser inga hål. Och ingen tandsten. Allt är rent och fint, så inte mycket mer jag kan göra. Det är bara att fortsätta som du gör, så kommer det att gå bra."

Jo, man tackar. Så här sitter jag och äter punschpraliner till lunch. I vanlig ordning.

Kalaset "det-blir-inte-roligare-än-såhär" gick ändå på 540,- så liten släng av C) tycker jag nog att det blev ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt