h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hur svårt är det att LÅSA EFTER SIG???

Publicerad 2012-11-02 15:16:42 i Allt-i-ett,

Jag skulle inte ha något emot om folk kunde sluta låsa upp min bildörr när jag är borta. Visst, jag är väl nöjd över att det inte slås in någon fönsterruta, men jag hoppar ju knappast högt av glädje när jag kommer till en olåst bil heller.

Denna gång hade det inte stulits några brända CD-skivor från 2004. Inte hade de tagit det mest värdefulla denna gång heller, panten bakom förarsätet.

Nej, ingenting verkade vara borta. Jag hade snarare gått plus: en halv nagelsax.

Meddelande till dig som har andra halvan: Du är inte min favorit just nu, ba'satte'ru vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt