h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Förlåt

Publicerad 2012-11-14 19:15:49 i Allt-i-ett,

Hörde att Sarah Dawn Finer skulle vara julvärd på SVT i år, och vad ska jag säga. Jag är liksom inget big fan av henne. Vet att det är otrevligt att säga att man ogillar någon man inte känner. Men jag vill ändå sträcka mig så långt. Minst.

Hoppade därför inte i taket när jag hörde nyheten. Blev snarare lite nedstämd. Men inte så länge.

Kom ju på att jag faktiskt befinner mig på Zanzibar på julafton. Där finns inte SVT. Där finns ingen Sarah Dawn Finer. Där är jag safe. Räddad.

Om en månad åker jag. T-30 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt