h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Låt mig leva i min illussion

Publicerad 2012-05-10 12:12:43 i Allt-i-ett,

Idag jobbar jag från ett fik under förmiddagen. Mestadels för att min polare som jag bor hos inte har internet(!!) hemma. Men kanske mest för att det får mig att känna mig som en frilansande mediehipster som kan varsomhelstifrån. Och att sitta i en nedsutten fötölj med datorn i knät och en stor latte på bordet, hippt eller vad?

Att jag även suttit och slickat igen 44 kuvert kanske inte riktigt passar in i den bilden, så vi kan väl låtsas att jag inte nämnde det, 'kej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt