h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lägger motvilligt till en ny mottagare

Publicerad 2012-05-21 17:07:57 i Allt-i-ett,




Ingen idé att dra ut på pinan. Betalade böterna jag fick i torsdags.

Har under hela helgen tänkt på många saker man kan göra och köpa för 2400 kronor. Och ja, det är... Låt oss säga... Mycket.

Osäker dock hur det är med Bugg. Skulle jag fortfarande ha kunnat få 4800 stycken? Isåfall skulle jag ha ett tuggummilager för drygt 13 år om jag höll mig till "en om dagen".

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-21 19:20:58

Ett. Det heter ett tuggummi... ;)

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-05-22 08:22:17

Nu tycker jag att vi är lite petiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt