h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ingen är dock så imponerad över min miljövänliga häftapparat

Publicerad 2012-05-24 08:50:31 i Allt-i-ett,

Man skulle kunna säga att jag är någon form av ofrivilligt materiellager för hela kontorslandskapet jag sitter i. Alltså, inte bara för mina kollegor, utan även för alla andra frilansare/egenföretagare som sitter här. Alla har liksom lärt sig att jag sitter på det mesta inom kontorsmateriel. Jämfört med dom är just kontorsmateriel min specialitet. Jag är kontorsmaterielets mästare.

Helena, har du en överstrykningspenna?
Helena, har du tejp?
Helena, har du en hålslagare?
Helena, har du ett gem?
Helena, har du stora rosafärgade post-itlappar?

Vissa gör det dock något mera subtilt. De frågar högt inför hela det öppna kontorslandskapet "Är det NÅGON som har ett kuvert?". Att de alltid står cirka 20 cm från mitt skrivbord och skanderar detta, och ger en ytterst förvånad blick när jag säger "ja, jag har", är i deras syn helt klart en så kallad SLUMP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt