h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Instagramwannabe

Publicerad 2012-05-21 17:25:21 i Instagramwannabe,

Instagram har ju funnits länge, men i det sista verkar det ha blivit nån form av ny boom på den fronten. Men nej, jag tänker nog låta bli att hoppa på det tåget den här gången också. Märk väl att jag inte påstår att jag aaaaaldrig kommer joina, för jag har ju lärt mig hur DET kan sluta. Kanske blir jag någon form av Laggard i framtiden. Who knows?

Men låt mig, som någon form av kompensation(?), introducera en ny kategori här på bloggen: Instagramwannabe. Vilket alltså är någon form av omotiverade bilder med häftigt filter. Som Instagram. Fast på bloggen.

Först ut:

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-21 19:22:02

Mina bilder är välmotiverade. Jag svär, alla är det!

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-05-22 08:23:23

Mina ska vara ytterst omotiverade. Och antagligen ha något mer flummigt filter och ram. Missade mig lite där i början. Ska skärpa mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt