h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Bonus sa jag, inte huvudanledning.

Publicerad 2012-05-10 14:48:08 i Allt-i-ett,

Dagens möte avklarat och återigen sitter jag på ett café. Ett annat café.

Ni kanske undrar varför jag går till Espresso House hela tiden (och typ inte ascoola Starbucks som öppnat på Centralen där jag ju nyss gick förbi). Kan säga att det är av flera anledningar. För det första finns ju kedjan mer eller mindre överallt, så alltid en i närheten. Kaffet är gott. Man kan sitta här länge utan att personalen tittar snett på en. Men själva huvudanledningen: De har gratis internet. En fördel när man ska jobba.

Att de sen har chokladcupcakes att dö för är rent av en jälla bra bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt