h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ångesten har släppt

Publicerad 2012-05-12 19:33:38 i Allt-i-ett,

Jag tog mig runt. Helt själv. Och i levande tillstånd. Det var lite målet med hela Göteborgsvarvet.

Att det tog 11 min längre än ifjol. Att jag fick sjukt ont i min hallux valgus, svank och generellt i hela kroppen har möjligen med aningen mindre träning inför loppet att göra. Kanske. Men skit i det, jag tog mig runt.

Det kommer säkert ett par bilder här så småningom, men nu ska jag kurera mig lite. Middag och VIIIIIN på schtan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt