h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Suck

Publicerad 2012-06-26 09:52:46 i Allt-i-ett,

Som ni säkert märkt, någonting har hänt med min blogg. Det är inte meningen att varenda ord och rad ska vara understruken. Textstorlekar har också ändrats på vissa ställen. Ser för jä*ligt ut, jag vet. Gör liksom ont i ögonen när man surfar in här. Förlåt.

Har försökt att gå in i källkoden för att rätta till det hela, men orkade inte felsöka särskilt länge. Funderar på att bara ta en ny mall. Men orka DET också. Agerar lite som en struts - stoppar huvudet i sanden. Tittar bort. Vill inte se. Syns inte finns inte, visst?

Får information om att min blogg visst nog har flyttats från en server till en annan. Det har gjorts uppdateringar. Jag tippar att det har ett finger med i spelet. Och just nu gillar jag inte de där uppdateringarna. Ge mig tillbaka det gamla.

Jag kan heller inte logga in på mobilappen. Trots ominstallation.

Det går inte så bra nu. Kan man säga.

Mvh,
Irriteradmenmestuppgiven_83

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt