h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sannolikheten att jag blir toanödig på flyget efter gigastor latte = 100%

Publicerad 2012-06-20 14:31:17 i Allt-i-ett,

Hotellet fick väldigt bra betyg av mig måste jag säga. Inte wow-bästa-ever-hotell. Men mysigt, fin utsikt över hamnen, god frulle och trevlig personal.

Dessutom hade jag ett bra möte, med glada och nöjda kunder. Solen skiner och snart ska jag kila till flygbussen som ska ta mig till Ronneby (ytterligare ett stopp på min typ never-ending-turné av ministällen i Sverige). Sen flyg till kära Stockholm.

Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt