h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ursäkta röran...

Publicerad 2012-07-03 21:11:45 i Allt-i-ett,

...jag försöker bygga om [läs: fixa till skiten efter blogg.se härjade runt].

Ber er ha tålamod, trots att jag själv knappt har nåt.
 
 
 
EDIT (tre timmar senare): Asså, de där bilderna i headern. De ska inte vara där. Jag har egna. Som är mer mig. Alltså ingen halvnaken brud som är iklädd stars and stripes. Men det var klurigare än jag trodde att byta. Bara för att det är olika höjder måste vissa områden ha transparens. Paint klarar inte det (tönt jag är som använder). Måste typ ha Photoshop (mes jag är som inte har). Gah! Hjälp, någon?
 
Until then, tänk er de här bilderna i headern istället, 'kej? Synpunkter får ges, men jag förbehåller mig rätten att ignorera dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt