h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ursäkta min frånvaro

Publicerad 2012-07-17 21:28:44 i

Men jag har semester. Dessutom är jag fortfarande ovän med blogg.se. Jag vill byta ut till egna bilder i headern. Fortfarande.

Men jag kan ge er en recap på vad jag gjort den sista tiden. Jag har gungat. Jättehögt. Och jättefort. Jag har gympat. Jättefull. Jag har gått i tunnlar. Jättemörkt. Jag har åkt hiss. Jättelångt.

Och nu är jag på västkusten. Närmare bestämt Rossö och Garviks camping. Sol, bad (eh, nehej du), husvagn, vin, räkor, grill, yatzy, foppatofflor (OBS! Inventarie i den lånade husvagnen) och mygg. Dessutom har vi gått nattliga promenader på stranden. Jätteläskigt.

Bevis på ovanstående:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt