h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tänkbart scanario: Dag 4, Kilimanjaro 1:6

Publicerad 2012-12-17 09:33:00 i Resa, Tänkbart scanario,

När jag vaknade imorse slog det mig. Jag ska inte sova i en säng förrän natt till söndag. Jag ska heller inte kunna ta en dusch förrän dess. Jag ska gå åtta timmar per dag. Uppför. Tänk dig, samma tid som du är på jobbet ska jag gå. Jag ska vandra. Åtta timmar. Per dag. Jag ska gå mer än du jobbar denna vecka. Ja, om du nu inte råkar jobba sex-dagarsveckor. Eller jobbar extremt mycket övertid. 
 
Jag ska bo i tält. Jag ska sova i sovsäck. Som längst har jag tidigare bott tre nätter i tält. Det var när jag var på scoutläger i fyran. Och då var det sommar. Dom säger att vi kan förvänta oss minusgrader redan inatt. 
 
Vad tusan har vi gett oss in på?
 
 
DAGENS RUTT: Vi börjar vid Machame Gate (1490 möh) och ska ta oss upp till Machame Camp (2980 möh) genom regnskogen. Det är en sträcka på 18 km och beräknas ta oss 7 timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt