h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tänkbart scanario: Dag 1, Avfärd

Publicerad 2012-12-14 11:53:00 i Resa, Tänkbart scanario,

Jag tror att det är mina jobbresor som har gjort min relativt avtrubbade själ än mer avtrubbad när det kommer till resor. Har liksom ingen resfeber what so ever. 
 
Men, sen slutar liknelsen med mina jobbresor. För jag har då aldrig tidigare kommit till Arlanda klädd som Indiana Jones på äventyr. Inte heller 2 timmar och 23 minuter innan planet planeras avta. Aldrig tidigare har jag heller checkat in 34 kg bagage och fortfarande haft ett handbagage á 11 kg (exkl 5 kg klädutrustning). DET är nåt nytt.
 
Oj, nu ropar dom upp vår flight. Dags för boarding. Om knappt fyra timmar är vi i Istanbul. 2,5 timmar senare hoppas jag innerligt att det inte bara är jag och Vanessa som sitter på nästa plan mot Tanzania och Dar es Salaam, utan även vårt bagage. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt