h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det bor en författare i mig, med aningens dålig fantasi

Publicerad 2012-12-13 21:34:45 i Resa, Tänkbart scanario,

Okej. Jag fick en liten idé. Eftersom jag åker till Afrikat imorn, där jag inte på något sätt kommer att vara lika uppkopplad som jag är här hemma. Det vill säga HELA TIDEN. Så kan man ju förvänta sig att uppdateringsfrekvensen kommer att vara än lägre än vad den till dags dato är. Om det nu är möjligt. 
 
Tänkte liksom råda bot på det. Så slog det mig. Jag fick en snilleblixt. Eftersom jag och Vanessa ju planerat in ganska väl vad vi ska göra under vår 25-dagarstripp i Tanzania, plus att jag känner oss än mer väl, så har jag ju en lite aning om hur vi kommer att tänka, reagera och vara.
 
Så jag tänkte ge er ett tänkbart följetång som kommer att publiceras på planerade tidpunkter här på bloggen. Alltså, jag skriver i detta nu, men sätter ett publiceringsdatum längre fram i tiden. Ni kommer alltså att kunna följa min resa, hur jag tror att den kommer att vara - i realtid.
 
Är inte det fiffigt?
 
Man kan säga att det kommer vara en berättelse som bygger på en sann historia.
 
 
P.S. För att ni ska kunna skilja på sanning samt sanning med modifikation, lovar jag att modifikationen kommer att urskiljas med "tänkbart scenario" i rubriceringen. D.S.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-12-14 15:45:59

Haha, du är rolig du ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt