h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

En tillfällig lättnads suck

Publicerad 2011-11-17 16:38:29 i Allt-i-ett,

Ville bara avlägga en rapport kring min rädsla från gårdagen. Den har nämligen släppt något. Idag har jag snarare jobbat på klädavdelningen på Åhléns, om vi ska fortsätta med den liknelsen. Jag har bara känt stanken från parfymavdelningen när jag passerat den. Eller när den har passerat mig.

Turligen har varken jag eller parfymavdelningen speciellt många ärenden förbi varandra.

Så idag kunde jag alltså dra en lättnads suck. Men än ropar jag varken hej eller yej. För jag vet ju inte om parfymavdelningen helt enkelt bara hade glömt att låsa upp dörrarna till testflaskorna idag. Jag hoppas ju givetvis att så inte är fallet. Utan snarare på att det hade skett en olycka på parfymavelningen igår. Att en flaska gått sönder eller rent av att ett helt bord med parfymer gått i golvet.

Kommer att gå som på nålar när jag kommer till kontoret imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt