h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ändå tror jag mig gjort ett lyckat köp

Publicerad 2012-03-23 11:54:00 i Allt-i-ett,

image description

I förrgår köpte jag en ny väska. En dyr väska. Nåja, ingen Louis Vuitton-väska alltså, men för mig en dyr väska. Jag blev iallafall kär i den och eftersom jag verkligen behöver en ny väska (faktiskt på riktigt), slog jag till. 

Väl hemma hittade jag en liten varningslapp. Väl undangömd mellan andra lappar; bland annat prislappen, vilken man ju inte ägnar alltför mycket tid att granska. Hursomhelst, tydligen kan färgen försvinna från väskan om den utsätts för friktion, svett eller vatten. (Just i den ordningen?!) Blir väskan mot förmodan blöt, ska man torka den med en torr(!) handduk. Gi-vet-vis ska inte väskan utsättas för direkt solljus samt förvaras svalt och torrt.

Ja, men den här väskan känns funktionell. Verkligen.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2012-03-23 19:48:34

Vill se bild på din nya kärlek :)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-23 22:28:59

Drömmer mig bort i väskvärlden, visa!!



Åh du vet väl att dyrgripar e till för att ha i hyllan å inte på axeln... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt