h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kan ju spela musik utan hörlurar, det är bra!

Publicerad 2012-03-16 15:04:06 i Allt-i-ett,

Asså, det här är inte okej. Jag är TOTALT ensam på kontoret idag också. Eller ja, det har varit tre personer som varit inom i totalt kanske 20 minuter (typ 6m 40s var). Hämtat jacka för att de ska till landet, kopierat ett papper för att sedan ta helg etc. Inte direkt jobbat liksom.

Har dock fått lite mer info om var alla håller hus. Författaren jobbar visst från en strand i Thailand. Ett par är i Spanien på mässa. Några "jobbade hemifrån" för att de skulle få besök. Fotografen är tydligen uppe i Norge och fiskar torsk. Frilansaren av okänd anledning i Sydamerika. Och så vidare. Hårt liv de där egenföretagarna har alltså.

Så, här sitter jag. Ensam. Bara min stackars datorskärm som är igång.

image description


Lunchen intogs såhär:

image description


Och, all interaktivitet jag haft med mänskligheten so far idag har sett ut såhär: 




MEN, jag ska iallafall möta upp åtminstone EN människa i verkliga livet idag. Ta ett glas vin. Fira lite. Jag för att jag fick in ett, enligt HQ i Oslo, DÆVEN DUNDRE-kontrakt (alltså väldigt bra). Min kompis för att hon blev månadens stjärna på jobbet. Bara en sån sak!

#ftw på den här dagen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt