h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Sorry lorry

Publicerad 2012-03-24 13:24:00 i Allt-i-ett,

My mistake att inte lägga upp en bild på nya väskan. Men egentligen är den inte särskilt speciell. En svart påsliknande väska i skinn. Mest "spektakulära" är väl dragkedjan på axelremmen. Riktigt wild 'n crazy, I know. Men, såhär ser han ut iallfall, Tigern:

image description

Eftersom jag är lite våghalsig av mig har jag redan trotsat varningslappen. Idag exponerades han till exempel för direkt solljus. Helt svalt var det nog inte heller. Dock helt torrt; inte ens svett utsattes han för. Får ju inte chocka stackar'n. Jag testar gränserna lite försiktigt kan man säga.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-25 18:29:22

Jämt gööööörsnygg!! :) vill också ha en sån modell... Pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt