h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Skryt i kubik, typ

Publicerad 2012-03-23 00:42:15 i Allt-i-ett,

Duktigheternas dag. Joggingrunda efter jobbet. Storstädning av lägenhet (dammade hyllor, våttorkat golv, knäskrubbat badrum). Tre veckors använda kläder är rena, ihopvikta och sorterade. Döda krukväxter är utbytta mot fina tulpaner.

Det KAN vara så att jag är freaking jäkla stolt över mig själv. Kan det.

image description

Bilden är från joggingrundan. Jag var ändå tvungen att stanna för att knyta skorna. Det var inte alls för att jag var trött alltså. Ville bara att ni skulle veta det. Årstaviken runt gick som en dans. Skosnörena envisades dock med att åka upp titt som tätt. Alltså, jag pausade inte för att jag var trött, det var skosnörena! Kan ju inte springa med oknutna skor liksom. Okej?!?

Kommentarer

Postat av: B-A

Publicerad 2012-03-25 00:34:01

Okej...Visst...Okej...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt