h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Måste ju fokusera på det BRA nu. Gör så!

Publicerad 2012-03-08 12:28:15 i Allt-i-ett,

Oturen har vänt här nere i Milano. Eller ja, om man bortser från att knappen i möta-kunder-kjolen trillade av och att det luktat avlopp i det annars mycket fina hotellrummet. Samt att vi satte oss på fel tåg in mot stan så att istället för 10 min resa, blev det dryga timmen. Men ja, bortsett från DET, kan man väl säga att oturen vänt.

Solen strålar. Vi går med öppna skinnjackor och solglajjor. Vårt enda möte igår gick över förväntan. Imponerade italienarna. Och middagen de bjöd oss på var sju-hukt god. Prosecco och charkuterier med bröd på en mysig bar. En perfekt medium-rare biff som smälte i munnen på en fantastisk restaurang. Och vinet! Vinet var att dö för.

Ikväll bär det av mot Rom. Med EasyJet. Om jag INTE behöver visa mitt rosa(!) provisoriska pass, då kommer jag att bli sur. Kanske rent av kommer att skälla ut dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt