h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag säger inte att något är fel, bara mindre rätt

Publicerad 2012-03-21 13:54:00 i Allt-i-ett,

Ibland [läs: oerhört ytterst sällan] händer det sig att någon annan än jag plockar ur diskmaskinen här på kontoret. Man ser detta genom att det då ser ut såhär i hyllan:

image description


Men oftast är det ju jag som förflyttar glas, muggar och tallrikar från diskmaskinen till hyllorna och ja, man kan väl säga att det är lite skillnad i tänk gällande organisering oss kontorskollegor emellan.

image description


Alltså, det är ju inte så att jag får psykbryt och skriker på alla andra här som inte gör som jag. Jag konstaterar bara fakta. Att vi tänker och agerar väldigt olika. Att jag sen för allt i världen inte fattar hur de där andra varelserna här fungerar är en helt annan femma. Liksom att vissa människor tydligen inte viker sina underkläder när de tvättat. O-fatt-bart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt