h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Har hört att det är tanken som räknas ändå

Publicerad 2012-03-15 14:06:53 i Allt-i-ett,

Förstår att ni är helt utom er av nyfikenhet. Kanske har ni till och med satsat pengar och sitter och undrar om ni blivit stormrika. Så hur gick det då? När åt jag den där cookien?

Åt lunch vid halv ett idag. Och gi-vet-vis försvann den där kakan innan dess. Min tanke var att dela upp den. Äta i etapper. En liten bit nu och en lite senare; en liten bit skulle kanske kunna vänta till efter lunch också. Var ju en stor kaka ändå.

Ja, det var tanken det. Men i själva verket klämde jag hela i ett nafs.

10:48 var den lyckliga minuten.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-15 17:11:00

YES!! Ja vann!

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-03-16 15:10:42

Malin, en liten andel till mig tycker jag vore på sin plats.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt