h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Fotbollsplanen har ingenting med min löprunda att göra (förutom att jag passerade den)

Publicerad 2012-03-05 21:23:42 i Allt-i-ett,

Tänkte bara berätta att jag faktiskt FICK plats med träningskläder i min packning i onsdags. Och därför tog jag en joggingrunda på Tøyen här i Oslo ikväll.

Gick förvånansvärt bra, men med tanke på att jag ska springa Göteborgsvarvet om 68 dagar så hade det inte gjort nåt om det hade känts bättre.


För övrigt kan jag berätta att även partykläderna kommit till användning. Blev en blöt kväll i lördags (huvudorsak: drinklek på förfest), vilket ledde till att jag blev något reducerad följande dag. Repade mig dock efter lite chokladkaka och tacos. Troligen mest tack vare chokladkakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt