h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kanske bara morgontrött

Publicerad 2012-06-12 08:51:30 i Resa,

Sitter på Arlanda och det ropas ut LAST CALL till New York. Å, vad jag önskar att jag var tvungen att rusa till gaten. Men istället sitter jag och dricker min latte i lugnan ro. Väntar på boarding med Lufthansa till Berlin. Och jag vet. Det låter inte illa det heller.

Men jag ska på jobb. Då är det inte alls lika kul. Det är inte det. Jag kommer att se ett hotell. Förvisso ett fint hotell. En restaurang. Förvisso en fin restaurang. Och jag kommer att åka på en båttur på Spree och se Berlin från vattnet. Det är absolut inte fy skam. Men jag ska umgås med kunder 24/7. More or less.

Dessutom har jag gjort det X antal gånger innan. Att se en film för fjärde gången är liksom inte lika spektakulärt som första. Jag tycker inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt