h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kanske bara jag som är kinkig?

Publicerad 2012-06-18 22:08:37 i Instagramwannabe,

Det här med att skicka ut en Spotifylänk med en redigerbar lista till alla midsommarfestgäster, så att alla kan lägga till just SINA favoriter, var ju i teorin väldigt bra. Jag tycker det.

Så här en halv dag senare börjar jag dock tvivla. Idén var kanske inte lika bra i praktiken, trots allt.

För det första tycker jag att listan hittills är lite kort. Kan ju lätt bli 'tjatigt' om tre låtar går på repeat - en hel helg. För det andra kan jag tycka att listan är lite, vad ska jag säga, SPRETIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt