h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Afrika nästa?!

Publicerad 2012-01-04 17:43:50 i Allt-i-ett,

Jag måste säga att jag är lite stolt över hur beresta ni bloggläsare är. För ni vet att jag har koll på er va? Jag kan nämligen se varifrån ni läser min blogg. Tackar Google Analytics för det. Och ja, bara det att ni uppdaterar er på mitt liv när ni är iväg - OMG. Prestationsångesten smyger på. Nej, snarare knockar mig.

Ni tycker nog säkerligen inte att det är lika kul som jag, men 2011 flackade ni runt på följande platser i världen: 



Förstår ni hur nyfiken jag blir när jag ser detta? Troligen inte. Det finns nämligen ingen HEJD. Vem av er har varit i Brasilien egentligen? Och Indonesien? Fiji? Brisbane, hade ni kul där? 

Och än mer nyfiken blir jag när jag kollar upp detaljerna för besöken från Sverige. Antingen är det nån av mina vänner som åker land och rike runt och läser min blogg, annars är det många av er som jag inte har koll på. Ogillar egentligen att inte ha koll. I min hjärna borde jag bara ha prickar i Stockholmsområdet och runt om i Värmland. Möjligen nån runt Göteborg. Nån enstaka här och där. That's it. 



Hela jäkla västkusten, vilka ÄR ni? Och Arjeplog - vem sitter DÄR uppe liksom?

River mitt hår här just nu.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-04 18:37:23

Jag är skyldig i Vaxholm. Vilken skräll va?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt