h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tror ändå att det är ytterst temporärt

Publicerad 2012-01-30 06:09:49 i Allt-i-ett,

Ställde klockan på 6:58 igår kväll. Tycker att det passar sig så bra, eftersom man kan slå på TVn och halvlyssna på nyheterna kl sju samtidigt som man halvsover. Kanske går man inte ur sängen innan nästa nyhetssändning drar igång 7:30. Men då vet man liksom att det är dags; att man inte kan snooza längre.

Döm då om min förvåning när jag vaknar och är PIGG, fast klockan bara är 5:37. Jag SKULLE säkert kunna somna om, men då vet jag också hur dötrött jag skulle vara när klockan ringer dryga timmen senare. Valde därför att INTE somna om.

Vuxet? Eller har jag helt plötsligt blivit en MORGONMÄNNISKA???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt