h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Men återigen - kanske bara jag...

Publicerad 2012-01-20 15:12:31 i Scenario,

Det här med att se en kontorsgranne, vars kollega sitter på toaletten (en längre tid) och kontorsgrannen bara MÅSTE fråga en sak, så att denne kontorsgranne går till toalettdörren där dennes kollega sitter bakom och antagligen gör nummer två, för att ställa denna oerhört viktiga fråga. Och får svar.

Jag finner den situationen genant. För killen på toan. För tjejen som frågade. Men ta mig tusan kanske mest för mig som bevittnade situationen. Troligen det sistnämnda.

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2012-01-20 22:37:26

Hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt