h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

I'm alive!

Publicerad 2012-01-13 14:54:39 i Allt-i-ett,

Jag kom till Oslo för drygt två dygn sedan. Har haft jobbmöten hela dagar. Och trevliga sociala möten på kvällarna. Ska inte klaga någonstans. Men detta har lett till att jag under dessa två dygn har haft begränsad åtkomst och tid för privat surfande. Abstinensen börjar dock göra sig påmind.

Kollade Google Reader en snabbis för att se vad jag missat. Och 19 bloggar jag följer där har gjort sjuttiotre (73!) nya inlägg under denna tid. När ska jag hinna läsa DET?

Kan ju också konstatera att jag är ljusår från vissa människors uppdateringsfrekvens. Jag låtsas att det är för att jag har ett liv*.



*men vi vet ju alla att det bara är för att jag har dåligt med internetuppkoppling. Men det låtsas vi inte om, 'kej?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-13 16:09:14

Du glömde nämna din frånvaro på wordfeud.. Väldigt viktigt iom att d e så ja vet att du inte ligger kolad i din lgh ;)

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-01-14 13:11:15

Sant! Och du är den enda jag spelar med just nu, så får väl se till att svara snabbare, så att NÅN vet att jag lever iaf. Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt