h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

B-människan röt ifrån med bestämd ton. Knappt ens liiite vänligt.

Publicerad 2012-01-31 11:28:09 i Allt-i-ett,

Det här med att jag igår gick och trodde, eller snarare och mer troligt HOPPADES, att jag blivit en morgonmänniska, var ju ett totalt falskt alarm. La grande falskalarm.

Detta bevisades imorse då jag snoozade närmare en timma (kanske mer!) och önskade att jag kunde förvandla nattens dröm till sannhet - att det var helg.

Gick sådär som ni kanske märkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt