h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ärlighet varar längst

Publicerad 2012-01-03 15:11:40 i Allt-i-ett,

När man läser alla best of-listor och -historier för 2011, låter det ju som om året bara varit guld och gröna skogar. Innerst inne vet vi ju att det inte är sant. Men vi sållar väl gärna bort det där trista; det jobbiga. Antar att det är vår reptilhjärna som ligger bakom beteendet. Så att vi ska orka med. Stå ut.

Behöver väl knappast påminna er om att allt inte är en dans på rosor jämt. Ni vet. Men jag vill ändå berätta; att hur perfekt min balkongutsikt än verkar vara, så ska ni veta att det ibland också ser ut såhär:


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-03 15:47:30

Haha, innan jag läst texten trodde jag du fotat ett tomt uppslag i ett A4 block :)

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-01-04 00:38:21

Inland ser det faktiskt ut som att någon tejpat upp vita ark framför mina fönster också. Så ingen dålig gissning inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt