h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Teknisk info:

Publicerad 2012-02-17 13:33:01 i Allt-i-ett,

Blogg.se har tydligen nån bugg i sin app. Så varje gång jag publicerat en inlägg via denna under den senaste månaden (typ ALLA mina inlägg) har kommentarsfunktionen slagits bort. Det har inte gått att kommentera.

Och det var först idag jag fick reda på det via sms av en kär läsare. Här har jag alltså gått och trott att ingen VELAT kommentera, när ni i själva verket inte har KUNNAT! My bad.

Har dock uppdaterat de senaste inläggen, så nu är det fritt fram igen. För ni är ju så ivriga annars menar jag. Era anonyma smygläsare.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-17 15:00:02

Äntligen är ordningen återställd!

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-02-17 16:30:18

Thanks to you Malin! :)

Postat av: Cornelia

Publicerad 2012-02-17 18:54:47

HAha, ja det är dåligt att det inte går.. Har alltid varit fel på det så det är synd :/ Hoppas det fixas snart!

Postat av: e king

Publicerad 2012-02-17 22:47:05

Helt värdelös den appen.. :P

Postat av: Skönhetsgrottan

Publicerad 2012-02-18 12:52:58

Jobbigt att det ska bli så :(

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Publicerad 2012-02-18 17:07:54

Jag vet, det är lite irriterande! Märkte det när jag kom hem från Åre förut, då hade jag bara skrivit från appen och inte fått en enda kommentar. Tyckte det var lite skumt. Så kollade jag runt och såg att det inte gick att kommentera de jag skrivit med appen... Hoppas verkligen de fixar det snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt