h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Men flyget var i tid iallafall

Publicerad 2012-02-10 00:44:33 i Allt-i-ett,

Är tillbaks i verkligheten, men känner mig knappt levande. Min hjärnas aktivitet är såvitt över komastatus. Mina fötter verkar hatar mig å det grövsta med tanke på hur ömma de är. Kroppen har sagt sitt genom att trotsigt ge mig en förkylning. Om det var mässhallsluften, de långa dagarna, ölen, kundmötena, Tyskland, dansen, vodka cranberry-drinkarna, sömnbristen, godisätandet eller rent av bilspelskörandet, det vet jag inte.

Vad jag dock vet är att mina föräldrar kommer på besök i helgen. Hur jag tänkte när DET bokades in, hör återigen till det ovetande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt