h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Man ska ju inte ropa VARG!

Publicerad 2012-02-16 16:48:17 i Allt-i-ett,



Idag skickade jag ett mejl och markerade det med high impartance-utropstecknet. Tror bara att det har hänt EN gång innan. Max två.

Och utifrån det kan man ju dra två slutsatser: Att jag ytterst sällan skriver viktiga mejl. ELLER, att jag inte missbrukar användandet av detta röda utropstecken. Om du känner mig det minsta, vet du att det givetvis är den sista slutsatsen som passar in i mitt fall. För visst hatar vi alla som markerar oviktiga mejl som viktiga? Irri-jävla-terande, om jag får säga.

Ni kan iallafall skriva upp att när jag använder mig av high importance-utropstecknet, då är det ta-mig-tusan high importance. Micket viktigt mejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt