h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Illa

Publicerad 2012-02-05 17:07:03 i Allt-i-ett,

Hämtade ut mitt nya pass i veckan. Som jag redan visste var bilden hemsk. Godkände den motvilligt för ett par veckor sedan, när jag var hos Polisen. Hade gärna tagit en ny bild, men den där passkillen som tog bilden gav mig liksom ingen fair chans.

Jag: Men OJ vad sur jag såg ut.
Passkillen: Man SKA inte le. Man ska va neutral.
Jag: Men kolla luggen då. Ser ju ut som att jag klippt ett jack ovanför näsan ju.
Passkillen: Va? Äh, det gör väl inget.
Jag: Eh? Men jag skulle...
Passkillen: Jag tycker den blev bra. Vi tar den va?
Jag: Whatever.

Jag säger inte att det kommer att hända, men vem vet, kanske "försvinner" mitt pass helt mystiskt, så att jag måste fixa nytt. Sånt händer ju.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt