h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Till vårt försvar såg han väldigt sydeuropeisk ut

Publicerad 2012-04-27 13:29:30 i Allt-i-ett,

Ni undrar kanske om jag gick och dog skämsdöden igår när jag skulle hämta upp mina kvarglömda kassar på baren. Och uppenbarligen gjorde jag inte det eftersom jag skriver i detta nu. Inte bokstavligt iallafall, men absolut bildligt (nog så nära bokstavligt dock).

Behöver inte gå in på detaljer, men låt mig säga så mycket som att vi fick reda på att bartendern var "born and raised in Sweden" och när vi gick fick vi ett flin och ett "tack så mycket" från honom.

Min kollega har numera inga planer på att besöka baren i den närmsta framtiden. Möjligen för att hon också mindes att hon och hennes gaykompis diskuterade samma bartender senast de var där, givetvis i hans närhet. Då med temat "vilket lag tror du att han spelar på?".

Hursomhelst, jag är nöjd över att återigen ha mina shoppingkassar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt