h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Living on the edge

Publicerad 2012-04-27 22:58:26 i Allt-i-ett,

Sitter i detta nu på planet från London till Stockholm. Piloten (kaptenen?) satte precis på säkerhetsbältesskylten och varnade för kraftig turbulens.

Min (helt ärliga) reaktion: YEJ, va kul! Hoppas det blir kittel i magen.

Sjukt nog skulle jag också vilja vara med i en flygolycka/nödlandning. Givetvis under förutsättningen att jag överlever, helskinnad. På sin höjd (haha, ordvits) kan jag tänka mig att bryta ett ben. Typ ett revben.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-28 00:28:59

Hudson river...

Postat av: H-lena

Publicerad 2012-04-28 09:16:20

Jag veeet. Hudson River-landningen vore ju dröm! Varför fick inte jag vara med? Va? Va? VA?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt