h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Golvvärmen på badrummet får agera akuthjälp

Publicerad 2012-04-06 01:38:14 i Allt-i-ett,

Skön sak med att tvätta sängkläder är ju att det är grymt härligt att lägga sig i nybäddad säng. Mindre kul grej är ju själva tvättandet, som ni ju vet att jag starkt ogillar. Ja, nästintill hatar (man kan till och med stryka nästintill).

Men oskönast idag var nog att jag glömde att jag hängt ut täcket på balkongen för att vädras, och stack och vinade med fina människor istället. Vinandet var ju väldans trevligt; det andra, inte så mycket.

Vet ni hur kallt ett täcke kan bli av att hänga på balkongen? Jag gör det. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt