h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Glad påsk!

Publicerad 2012-04-06 15:57:51 i Allt-i-ett,

Blev lite glad när jag såg snön ute imorse. Nåja, förmiddags var det väl eftersom jag ju sov imorse. Men blev inte glad för att jag nödvändigtvis VILL ha snö. Är ju egentligen tvärtom. Jag har ju för tusan bytt till sommardäck på bilen.

Nej, men snön gav mig en legitim anledning att lufsa runt i myskläder inomhus hela dagen, hänga i soffan, och framförallt inte ge mig ut och springa. Detta helt utan att ha dåligt samvete. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt