h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Ta bort några dm och tunna ut rejält kanske?

Publicerad 2011-09-21 13:23:55 i Allt-i-ett,



För att besvara mångas frågor kring mitt hår (inklusive min mamma):

Ja, det är äkta.
Nej, det är inte löshår.
Ja, det är långt. Och tjockt.
Nej, det är ingen peruk.
Ja, det växer fort.
Nej, det är ju inte extensions sa jag.

Och ja, jag SKA klippa mig. Närmare bestämt idag. Har själv insett att mitt hår blivit långt, rentav FÖR långt. När jag ser människor med extremt långt hår, kan jag inte hjälpa att jag tycker att det är lite ofräscht. I själva verket äckligt. Och nu har jag det själv. Fy bubblan. Om jag lutar mitt huvud bakåt nuddar mina toppar min bakdel, tom mer än på bilden. Det är inte okej någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt